Volym
2009-10-02 / 21:06:19

Ikväll blir det utgång till Volym.
Såklart, vad trodde jag? att jag skulle få ta det lugnt en helg? ;)
Nejdå men det blir nog roligt :) sitter på förfest hos Ica med lite folk nu:)
Imorgon ska jag tjäna in lite välförtjänta slantar :)
Vad gör ni ikväll?
Ciao!♥

gotteochvi♥:

SV; JAPP! JAG HAR DOCK HUNNIT ÄTA UPP DEN INNAN DESS. JAG HAR HAFT DEN SOM MAX EN VECKA I KYLEN OCH DET HAR INTE VARIT NÅGRA PROBLE, LIKA GOD OCH FRÄSCH!



Skrivet den: 2009-10-15 klockan: 20:41:29
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
NEO:

välkommen på halloween fest nästa lördag =)



Skrivet den: 2009-10-23 klockan: 22:34:05
URL: http://earthnightclub.blogspot.com/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;

tack! :D vad kul att du tyckte om den, det är en av mina nya favoriter tror jag :) Hoppas du får en mysig dag i morgon!



& just ja, höll på att glömma :) Det kommer en till bild senare idag :)



Skrivet den: 2009-11-12 klockan: 17:16:15
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
J:

Håller fullt med dig om att jägare inte är mördare, men sådana spm dödar sälungar och rävar för pälsens skull är ohumant, inte att de säljer pälsen eller kötter UTAN sättet de gör det på, dessutom blir man bara förbannad när man ser vilken skadeglädje de har när de springer ut och hugger ihjäl sälungarna, om inte ens avslutar det utan låter dem lida. Fruktansvärt. Håller också med dig om att älgar dör på ett av de mest humana sätt att att dö på när det gäller jakt, för om (jag hoppas att det är så) de skjuter en älg och ser att de inte prickade huvudet så att den dog direkt så avslutar de lidandet så fort som möjligt. Samtidigt kan jag inte se att kor lever i fångenskap när de har stora hundratals meter land att gå på med sina ko-vänner, de får sin mat, blir mjölkade och får äta gräs, tycker det är ett rätt fridfullt sätt att se på ett liv. Kor kan jag inte tänka mig var fria förr eftersom jag alltid har sett dem i "fångenskap" - bara en trångt synsätt men som sagt, tror många tror att kor har det bra. Även jag. Dessutom om du syftade på korna som blir inspärrade (som ex. grisar) och lever i extremt trånga utrymmen under en längre tid, blir sedan hotfullt jagade genom en lite gång och ställda i ett fack där de får halsen uppsprättade, det är barbariskt det med även om det tillhör en religon att tömma ett djur HELT på blod kan de göra det EFTER djuret har dött. Ibland förstår jag inte att sånt här är VERKLIGHETEN, det är helt sjukt för mig men fortfarande helt normalt och onormalt att sånt här händer. Känner mig maktlös, helt klart.



Skrivet den: 2009-11-13 klockan: 08:08:30
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



Tack söta du! Hoppas du/ni får kul!



Skrivet den: 2009-11-14 klockan: 23:35:03
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Tack! Förlåt för sent svar men det har varit fullt upp nu med jul & allt :) Superkul att du tyckte om den iaf :)



Skrivet den: 2009-12-17 klockan: 13:00:44
URL: http://janinanaslund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: