Helgen
2009-09-21 / 11:23:18

Hallå bloggen!
Lördagen var verkligen skitkul!
Förförfest hos Karros kusin, sen vidare till Jimmy på förfest:P
Därefter drog vi till Old Saints bara för att notera att vi inte kände nån där^^
Så det blev vidare till Hang Loose där det också var tomt till en början, men efter tolv kom en våg av folk och vips så var det smockfullt :P
Var jätteroligt iaf, dansade och hade kul. Träffade brorsan, kusinen och deras vänner där också:)
Efter några roliga insidenter med folk från en gammal skola (ja herregud!) blev det en burgare på donken innan vi med ömma fötter började stapla hemmåt^^
Trodde vi skulle på efterfest först, men det slog mig sen att jag inte orkade gå hem efter så jag tiggde skjuts av älskling som kom och hämtade mig^^

Igår låg vi bara, han o jag, framför tvn med pizza, godis, chips, dip och glass^^ Kanske hur mysigt som helst.
Såg filmerna Blood - The last vampire, Drag me to hell, Year One och Logan's run :)
Alla var helt OK filmer, men jag hade högre förväntningar på Drag me to hell. Men ett tips, SE DEM! :)
Orkar inte berätta vad alla handlar om;)


Lite sådär lagom sliten dagen efter dagen efter;)

Idag ska jag träffa Tessan efter tolv, så får vi se vad vi hittar på:) Annat vet ja inte riktigt.  Måste väl såklart fräscha upp mig lite innan dess;)
Hur har er helg varit?
Ha det bra! Ciao♥

Sara:

Inte lika händelserik som din helg har min varit. Mest läsa (plugg) och dö av huvudvärk, men en måttlig och ganska så mysig helg. :)



Skrivet den: 2009-09-21 klockan: 17:02:14
URL: http://sixtenstekpanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: