Högt upp på Hårgaåsens topp!
2008-12-06 / 14:28:27

Ska fatta mig kort eftersom jag har bråttom.
Igår åkte jag och supersötasilversara med underbaraste pälsklingen Prasse på studiebesök till Hårgaberget.
Var jobbigt att pulsa i snö men var skönt med lite frisk luft och roligt var det!
var rätt häftigt på toppen och det fanns en söt liten stuga där som man kunde gå in i och läsa om Hårgalegenden.
Det gick lättare ner och sedan blev det matsäck och ta av sig byxorna och full värme i bilen för att inte frysa ihjäl!
När vi kom hem blev det att åka till Kjell och Lotta och se på en Resident Evil film som var skitbra:D
Efter det bar det av ut på krogen för att se Björn Rosenström och det var grymt!!!
Helt otrolig dag!

Nu ska jag och älskling åka ut till Hedesunda och hälsa på mina kära föräldrar innan vi ska vidare till Clementine som fyllde år 30 november! Ska bli jätteroligt!
måste rusa nu! Ha det bra!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: