Julmusik och Tandläkarbesök
2008-12-03 / 08:23:25

Sitter nu på morgonen och är lite smått oroad sådär med mitt alldeles för varma te framför datan.
Ska till tandläkaren om ca 20 min.
Då kanske ni tänker att "Varför är hon nervös för det?" De som känner mig vet ju att jag inte är rädd för tandläkare.
Det ovanliga är telefonsamtalet jag fick igår från folktandvården i Bomhus.
Hedesunda folktandvård hade tydligen skickat över mina formulär till de i Bomhus.
Antagligen för att jag adressändrat och allt nu. Så just nu sitter jag här och vet inte vart det är jag ska gå för jag har aldrig varit där förr :S
För att lugna ner mig lyssnar jag på mysig julmusik :)
Sen bär det av till skolan och efter det, så jag kommer ju komma lite för sent, men jag tror supersötasilversara kan förlåta mig för det ;)
Sist men inte minst blir det hem och pluggaplluggaplugga!! Och göra pizza! :D

Ha en bra dag allehop!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: