Fredagsskit är bra skit
2008-11-14 / 14:23:39

Otroligt dryg skoldag, som vanligt. De drygaste ämnena ligger på fredagen, såklart. Har samhällskunskap, men det är rast just nu. Vi håller på att gå igenom konservatism... mycket intressant...


Tidigare idag hade vi religion där vi fick en uppgift om etiska frågor inom religion. Är nästan klar så det känns skönt att inte få nå mycket mer hemarbete. Känns som om vi får massa läxor varje lektion vi har. Plus att jag är gul i tre ämnen, vilket innebär att jag är i riskzon för ig. Men det är på grund av att jag inte lämnat in uppgifter så jag blir grön där sen som tur är!

Skönt att det är fredag i alla fall och vi slutar om typ 1h och 45 min. Ska nog arbeta på min filmanalys i rörlig bild ikväll. Så blir det Tacos! mmmm längtar!^^ Vill ut på krogen också men det har jag inte råd med.
Imorgon blir det  Star Wars heeeeeela dagen! vi ska vara nördiga as fuck jag och mina små geeks^^


Åt ingen lunch idag heller, fisk, äcklig kattmatsliknande/smakande specialmat. Vilken tur att jag hade min Naturdiet Shake Choklad med mig så jag fick i mig lite näring! och så ett äpple såklart. Med det fick jag nog banne mig i mig mer proteiner än jag skulle fått av skolmaten. Fy på Sodexo för sjuttioeflte gången!

Nu ska jag utnyttja min rast lite grann! Ha det bra så länge! ♥





« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: