God morgon!
2008-11-21 / 06:23:30

Det är fredag och jag måste kliva upp klockan sex. Jippi!
Idag ska vi på SACO-mässa, det tror jag iaf att det hette.
Hade jag gått i skolan hade jag nog sjukanmält mig, men jag behöver verkligen denhär mässan!
Det är en mässa med föreläsningar om vad man kan göra efter gymnasiet och så vidare, alla sveriges högskolor ska vara där bland annat. Hoppas dagen ger mig något!

Nyss blev jag väldigt stressad också, trodde klockan var fem i halv sju fast den bara är kvart över sex. phu!
Stackars min älskling som jag väckte bara >_<
Han är så snäll och gullig som kliver upp tidigt och ger mig skjuts.
Ska vara vid skolan före kvart i sju, då går bussen...

Inte blir det bättre för att man inte kunde somna igår heller.
Börjar bli lite smått trött på att älsklings lan alltid ska vara här, kan inte nån annan ha det?
Dock skulle ja inte se nåt av honom alls den helgen då men:/
Lanet skulle iaf starta på fredagen vad jag fattade det. Dock började det i torsdags, alltså igår..
Gick och la mig tidigt för att jag skulle upp och orkade inte sitta och stirra in i väggen eftersom alla var upptagna med sitt spelande...
Tog ett tag att somna också, jag som är så ljudkänslig när jag ska sova och jag blev så störd på Basses klickanden på tangentbordet heela tiden, de andra också men mest han eftersom han hade datan utanför sovrummet.

Nu ska jag äta upp frukosten och sen bege mig till skolan.
Wish me luck! ♥


Jessica:

dagen gav massa skratt! :D



en sminkning och massa informationsblad ;)



Skrivet den: 2008-11-23 klockan: 01:41:05
URL: http://picaflor.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: