Koblaja..
2008-11-18 / 14:04:13

Förlåt, jag är dålig på att blogga. Men eftersom skola och jobb tar upp all min tid så blir det till att smyga sig in på bloggen under lektionen. Har rörlig bild A just nu, gör nån planering för kommande lektioner. Fattar ingenting... verkar inte direkt ha nåt att göra idag. Förutom ett blubbigt schema... Shit vilken koblaja det blev av alltihop!

Jag och Supersötasilversara skulle ha gått runt i klasserna på skolan och frågat om det är någon som vill vara med i vår teater som vi producerar i vårat projekt. Både jag och Sara glömde totalt bort det, även om jag fortfarande var i skolan på morgonen då jag inte ens hade lektion,  så nu måste vi skicka ut ett mejl till alla lärare om att vi ska återkomma om när vi kan gå runt istället. Koblaja det med.

Jag känner mig trött och slö och jag ska jobba ikväll-. Det regnar och jag ska till jobbet. Inte så långt men tar lång tid att gå i regn. Om jag inte får tag på en laddare till mobilen så jag får veta om älsklingen kanske kan skjutsa mig. Helst av allt skulle jag vilja åka hem och ligga i hans armar och bara mysa. Menmen, får se till att lägga mig i tid ikväll, hur det nu går när jag slutar nio. menmen får lösa det på nåt vis.

Nej, nu ska jag lyssna lite på vad läraren säger! Ha det bra! ♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: