Längtan
2008-11-19 / 10:56:34

Sitter i skolan, har historia, är hungrig.
Ska läsa någon text om tulpaner som jag inte förstår... vad har tulpaner med finanskris att göra? :S
Längtar till maten, jag ansåg min sömn vara övervägande över att hinna äta frukost imorse.
Så kan det gå!
Sen blir det Projektarbete efter lunch, vet inte vart vi ska ta vägen då om vi ska stanna i skolan eller om  vi ska åka hem till mig, väntar fortfarande på svar från supersötasilversara.

Läntar till helgen då jag ska vara riktigt nördig! Ska fylla min helg med nördigt maniskt Fable II spelande, sprit, krogen och äcklig svart rök ner i mina lungor! De ni!
Säg vad ni vill, jag är ingen förebild, jag gör det jag gör och så länge jag är glad borde ni vara det med, så det så!;)

Jag förstärkte min karma igår! :D
En liten tvåa kom sent till skolan och hade tappat bort sin klass, så jag var snäll nog att visa var de höll hus, fastän det är lite obehagligt att ta kontakt med personen jag inte känner. Jag kunde ju inte bara låta han stå där som ett frågetecken! ^^

Ha det bra så länge! ♥

Anna:

Nämen har du blogg :D



Skrivet den: 2008-11-20 klockan: 17:25:13
URL: http://pygmeanna.blogg.se/
S:

sv: Tack det där gjorde faktiskt hela dagen om redovisningen du vet. Jag försökte ju få veta vad ni skrivit så jag kunde få säga något iaf, hade gärna sagt det med målgruppen, var nog det enda jag kunde för de hörde jag när ni kollade powerpointen. Men jag tänkte på att ni prata du eller Karro om att Pirren inte gjorde något för han gick ut så ni inte ville ha med honom då. Tänkte på de, därför kändes det som jag också borde gå därifrån. Tack



Skrivet den: 2008-11-20 klockan: 17:25:24
URL: http://truecolours.blogg.se/
Anna:

haha aa precis :D endel brukar skriva "SV:" innan själva svaret så man vet vad det handlar om :)



Skrivet den: 2008-11-20 klockan: 20:19:55
URL: http://pygmeanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: