Om man hade makt över Tiden
2008-11-27 / 15:05:46

Jag har en jobbig dag idag. Konstaterat, jag är jättetrött, har ont i ryggen och bara totalt slut. Finns inte mycket jag orkar just nu. Sitter på medieproduktions lektion och pratar om hur vårat påhittade företag ska kunna marknadsföra våra påhittade våfflor. Visst, låter kanske kul, men orkar det inte just nu. Gör ont att bara sitta på grund av ryggen. Kunde inte åka hem heller eftersom jag jobbar direkt efter skolan. Kommer hem kanske efter halv elva, om inte senare om jag måste gå från jobbet hem. Jobbar för er som inte vet på ICA Kvantum i Bomhus. Jovisst, jättekul och nice med extra pengar men... hur ska jag klara flera timmar i kassan med min rygg?


Om inte det var nog fick jag nyss ett sms från Älskling; "Jag sitter och dricker glögg och äter pepparkaka^^" Jo vissa har det ju bra.


Känns inte som om jag har tid med något längre, förutom jobb, plugga, sova. Jag gör ju självklart lite andra saker men oftast när jag skiter i det jag borde göra vid det tillfället och det kommer ju tillbaka till mig sen ändå så.. Jag skulle vilja skriva! Typ en novell, eller nån ny låt eller något sånt. Men det har jag självklart inte tid med.. jag saknar att skriva.


S:

Japp stress in i det sista och sen blir det klappstress... Vill ha lite ledigt nu tack.

Är han fortfarande hemma den lilla filuren?

Tack att du lyssna idag <3



Skrivet den: 2008-11-27 klockan: 15:24:19
URL: http://truecolours.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: