"Åååååh sommar!"
2009-04-22 / 12:40:00

Idag när jag stod och väntade på bussen slog det mig hur varmt det var i luften, fastän det inte var helt vindstilla och molnigt. Det var inte alls lika kallt som de två dagarna innan även om det båda de dagarna varit soliga. Jag slogs av en otroligt stark känsla av verkligheten och den skrek ut "Åååååh nu är det verkligen sommar!!!!!"

Tänkte nämna att vi hade en tjej hos oss igår som kollade på lägenheten och hon ringde till Prasse idag och sa att hon inte hade bestämt sig men det lutade åt att hon skulle ta vår lägenhet. Om hon bestämmer sig för att göra det kan vi flytta ut på en gång vi får den andra lägenheten och på så sätt slipper vi dubbelhyran om hon tar vår lägenhet direkt.
Hur bra är inte det då?! :D

Nu ska jag ta och plugga lite innan vi börjar. Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: