Årets första cyckeltur!
2009-04-08 / 19:05:19

Hallå där allesammans!
Gissa hur ärtig pärtig jag har varit idag då? Joo som ni kanske förstår har jag tagit årets första cyckeltur idag och det var riktigt skönt men jobbigt för jag var grymt hungrig när jag åkte hem.

Dagen började med morgonångest på grund av flertalet olika anledningar.
  1. Det är påsklov och de senaste tre dagarna har jag spenderat minst från det att jag vaknat fram tills två på eftermiddagen helt ensam med endast skitdålig tv som sällskap. Denna morgon var icke annorlunda.
  2. Jag har massor med skolarbeten att göra som inte går så bra för mig och när jag fastnar tröttnar jag.
  3. Jag måste söka sommarjobb vilket min kära moder älskar att påpeka varje gång hon ringer.
Menmen, till slut tog jag tag i det hela och ringde Erica, (varför jag inte gjorde det tidigare har jag ingen aning om) satte mig på cyckeln och ångesten försvann. Nu är jag hemma igen och ska äta, hungrig som ett djur och trött efter cyckelturen. (jag var tvungen att lägga mig på soffan och vila det första jag gjorde när jag kom innanför dörren.)

Nu ska jag återgå till maten. Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: