Att det ska vara så krångligt!
2009-04-02 / 21:43:59

Hallå där!
När Prasse kom hem var han lite nere och jag förstår honom. Det är nämligen så att vi lämnat in bilen på lagning som gick på 4,5 tusen och han var och hämtade ut den idag. Dock är det fortfarande samma fel på bilen fastän de ska ha lagat den.. känns inte så kul direkt.
Vi åkte in till stan senare, jag gick in på SATS för att säga upp mitt medlemsskap och än en gång, typ för tionde gången försökte de övertala mig att stanna men har man inte råd har man ju faktiskt inte. Dessutom är det varmt ute nu så jag kan börja jogga istället^^ Billigt och bra! Dessutom var det så att uppsägningstiden är på 31 dagar, så får träna där så länge till, men måste också betala en gång till. Suck. Har dessutom varit ett rent helvete att få tag på nån som kan hjälpa mig med att säga upp medlemsskapet.
Därefter åkte vi till nian för att köpa en armbandslös BH. Dock ingen lycka där... går inge bra för mig att få de ja vill idag xD

Kom nyss hem från GOF - den Gode, den Onde, den Fule, åkte dit för att han skulle visa oss en sak, var en ny film om Wolverine från X-men vi såg, riktigt bra men nu kan jag inte komma på vad den heter. Den handlade iaf om hans liv från han var liten och innan X-men, typ. Filmen.. ehm.. kommer ut på bio om en månad komiskt nog... xD men jag har ingen aning om hur den hamnade i våra händer!! Så den var inte helt klar, vissa datagjorda saker såg tjaa väldigt datagjorda ut fastän de i den färdiga filmen kommer se verkliga ut. Men det är lite roligt att se den så också, lixom verisionen innan den färdiga.

Nejdå, nu ska jag inte ta upp mer av er tid utan gå och lägga mig istället och se på tv innan vi ska sova.
Ha det bra allihopa! ciao♥

Anonym:

Det finns riktigt bra axelbandslösa Bhar på cubus .. dom är som en tub som man bara sätter på sig .. ta en storlek mindre än vad du behöver så funkar det nog prima ..



Skrivet den: 2009-04-03 klockan: 11:57:26



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: