Back to school again
2009-04-20 / 07:58:10

Måndagsångest... Det är vid såna här tillfällen det verkligen känns att man varit borta från skolan för länge, även om det bara varit två veckor varav en vecka sjuk, vilket innebär att jag missat en massa i skolan.

Måndagsångest... Det är såna här morgnar jag verkligen måste vara stark för att ta mig ut till bussen eftersom det skulle vara så mycket enklare och skönare, åtminstonde för stunden, att bara stanna hemma, gå och lägga mig igen, sova, ta en promenad i vårsolen.

Hade jag inte varit sjuk fortfarande hade jag fångat energi genom att cykla till skolan, men jag vill inte riskera fler sjukdagar hemma nu när jag är på sluttampen av min skolgång.

Jag får helt enkelt ta tag i dethär nu, bestämma mig för att bara åka och ta allt annat som det kommer.

Önska mig lycka till. Ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: