Dagen efter med TRANSFORMERS
2009-04-13 / 00:43:55

God kväll kära vänner!
Nu är jag nyss hemkommen från Base där jag har varit tillsammans med en stor vännerskara och sett på Transformers :)
Riktigt bra film, den otecknade och hur skickligt som helst att kunna göra en barnfilm/serie till en vuxenfilm på ett så pass proffsigt sätt. Grymt! Det är verkligen en film jag rekomenderar till andra, speciellt de som tycker om filmer med lite drag och action i ;D Ett pluss var även de snygga bilarna i filmen:)

Nu sitter jag här hemma och knarkar slemlösande för att slippa hålla prasse vaken inatt, börjar nog tyvärr bli sjuk:(

Annars då? Var två gånger till Maggan och åt rester från påskmiddagen, en brunch och en middag. Brunchen var inte stor för min del iaf då jag inte mådde helt prima, men det gick över efter ett tag. Vi tog även en sväng med bilen jag, Prasse och GOF för att kolla till Vårvik och Furuvik nu när vädret är så fint och ingen direkt ville hem och sätta sig i lägenheten igen. När vi väl kom hem satte jag igång med en liten kombinerad städning och packning av onödiga vinterkläder inför flytten, så nu behövs bara en dammsugning så är det helt ok där inne.


Knarka tabletter for the win! Det bästa med dessa är att de fungerar kanske
hur bra som helst och är dessutom goda!

Såhär har jag sett ut idag, avslappnat, beachinspirerat och ja, dagen efter mysigt!
Bättre färger på linnet
Dagens outfit
Svart linne med vitt tryck från Devided H&M
Grått linne med färgtryck från Gina Tricot
Svarta löst åtsittande vadkorta byxor från Thailand

Nu ska jag borsta tänderna och sen spela lite RE 5 med Prasse :)
Ciao!♥


J:

Mysigt var det!



Skrivet den: 2009-04-13 klockan: 10:14:03
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: