Dagens
2009-04-22 / 16:40:35

Nu är jag hemma igen. De dumma bussarna gör att det som är ca 10 min bilresa hem blir 45 min bussresa :/
Jag har egentligen fortfarande lektion, eller jaa det är mer hemarbete eftersom jag är hemma och slutade skolan för en halvtimme sen men bussresan tog ju en halvtimme från skolan så den halvtimmen har jag att ta igen.

Jag började på slutrapporten idag och ska göra i ordning med en text jag skrivit som jag ska skicka till en vän för att fortsätta arbeta med den sen. Men först ska jag äta lite fattigmans mellanmål (nu börjar det sina i både kyl, frys och skafferi) och kolla på ett avsnitt scrubs för att varva ner.


Blev inga bra bilder men detta blev dagens!

Dagens outfit:
Linne från Devided H&M
Baggybyxor från Only
Kortärmad huvtröja från BikBok
Skor från Adidas
Solglasögon från Montini


Dagens mellanmål:
Gamla kex med smör och ost och honungsvatten xD

Nu blir det Scrubs! Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: