En dag hos Maggan!
2009-04-09 / 21:57:18

God kväll kära bloggvänner!

Idag var vi hos prasses mamma med GOF och Erka och fixade med bilen, eller ja Prasse och GOF fixade, jag och Erka stod mest och tittade på och frös eller satt inne vid tvn. De satte in rött ljus vid fotändarna av framsätena så det lyser jättemysigt nu när det är mörkt!^^

Jag och Erka lagade även mat med Prasses mamma, kycklinggryta med wookgrönsaker i jordnötssås, muuums! Jag hjälpte även till att plocka ur diskmaskinen. Så duktig jag är! :) När vi åkte för att tanka träffade vi på en polare till Prasse som kom och åkte runt i en jättesöt liten bil!^^



Idag hade jag även tillfälle att använda mig av den söta väskan jag fick av Maggan när jag var där en gång förr! :)


Snygg va?

Nu ska jag titta på tv och mysa med pälsklingen min<3 Ha det bra allesammans! Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: