En Djävulsk charmör och KAOS
2009-04-27 / 22:26:23

Jag blev förförd idag, jag lurades in i elden och blev förförd av Djävulen. Förförd i den mån att jag nästan trodde på fasaden, nästan trodde att denna ulv i fårakläder faktiskt var ett får. Under en kort tid var jag nära att sälja min själ till helvetets portar, men nu inser jag vad det var, ett trick, en djävulsk charmör. Likt ormen i lustgården lurar Eva att äta av äpplet, fast denna gång var det Eva som gav ett gyllene äpple till ormen.
Jag blev förförd idag, men jag fick tillbaka mitt förstånd och kunde rädda mig själv ur helvetets käftar.


Kaoset i hemmet blir dessutom bara värre och värre. Se för er själva


Lådor, lådor, lådor... och en Erica? :O


Men här vare tomt


Jag och Erica måste ju självklart toka oss! "Oooh kissinödi!!" x'D


Till middag blev det Nanda-stek...


och Miami-stek!
Lika bra att ta båda på samma gång så kan man frysa in resterna sen^^


Dagens Outfit:
Leggins från Cubus
Stor T-shirt från Eve (köpt på Carlings tror jag)
Halsband från Glitter


Nu ska jag packa ner lite handdukar och sånt skit^^ Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: