Fyra timmar, långa timmar med Djävulen
2009-04-27 / 19:58:39

Japp då var hela lägenheten i kaos då! Påbörjat flyttning eftersom vi måste ut på onsdag. Nu är maten snart klar och sen ska vi fortsätta med maten.

Imorse var jag duktig och tog cykeln till skolan. Klockan 09.00 startade historiaprovet och djävulen gjorde ett misstag. Jajjemen ni läste rätt, Djävulen himself gjorde ett misstag. Han sa att vi fick hur lång tid vi ville till provet. Klockan 13.00 tog han infrån mig provet ändå och sa att jag var klar. Jag tyckte inte det men men jag orkade inte skriva särskilt mycket mer. Fyra timmar konstant skrivande är ju rätt uttröttande.
Därefter cyklade jag med Supersötasilversara till stan, kanske tog 20 min eftersom hon gick så jag fick cykla sakta, men det var mysigt:) I stan solade jag solarium och sen skulle jag gå för att få mina skor omklackade. Tyvärr hade de stängt affären där de gör det och ersatt den med någon annan så nu vet jag inte hur jag ska göra.

Nån som vet var i Gävle man kan klacka om skorna?

Efter det åkte jag förbi hos Erica, var där en stund och snodde med mig henne hem sen :) Mycket cykla med mig idag med andra ord och det var underbart skönt måste jag säga :)

Provet då? Jodå, med tanke på hur länge jag skrev och all tid och energi jag lagt på att plugga så bara MÅSTE jag få MVG, annars vet jag inte hur jag nånsin skulle kunna få ett sånt betyg.

Nu ska jag äta :) Ciao!♥

SixtenStekpanna:

I Winn huset klackar man om skorna.. Där spelbutiken låg.



Skrivet den: 2009-04-27 klockan: 20:24:24



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: