Getting better!
2009-04-17 / 14:48:38

Happy friday!
Eller tjaa, friskare fredag åtminstonde. Tyvärr var just idag en ganska viktig dag för mig i skolan och det känns nu som om jag missat jättemycket. Så typiskt mig att bli dundersjuk när jag inte får!

Har varit sjuk sedan måndags men nu börjar det bli bättre. Har knappt orkat sätta mig framför datorn ens för att jag varit så sjuk och idag var första natten jag faktiskt fick sova något. yay. Prasse var hemma och sjuk han också igår, jag måste ha smittat honom. Ett tag låg han i världens feber och bara skakade :(

Idag kom GOF över också för att hjälpa till med disken vi samlat på oss och inte klarat av att ta reda på. Vi har så underbara vänner ibland ;) Inte nog med det kom GOF, Base och Dario över igår med chips och dip ;) De vägrade berätta vem som handlat också så att vi inte kunde betala tillbaka, sötnosarna^^

Nee nu är jag ensam för GOF snodde iväg prasse på ett jobb så jag ska sätta mig framför Ugly Betty och dippa lite chips ;) det får man om man är sjuk :D

SixtenStekpanna:

Får man inte dippa när man är frisk då?



Skrivet den: 2009-04-17 klockan: 16:27:10
Jess:

Bra att det blir bättre, synd att prasse är sjuk ): Hoppas ni kommer på inflyttningsfesten imorgon! PUSS.



Skrivet den: 2009-04-17 klockan: 22:49:16
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: