God morgon, god morgon, hör fåglar skrika högt, god morgon, god morgon, i kör!
2009-04-11 / 10:30:11

God förmiddag!
Sen halv tio i morse har jag somnat och vaknat om vartannat, ett tag var det nåra jävla måsar utanför fönstret som skrek och hade sig till tusen så jag var tvungen att stänga fönstret, men jag orkade ändå inte kliva upp. Så det blev att jag väntade tills klockan var tio innan jag traskade upp ur sängen och hittade Supersötasilversara i full fart med gårdagens disk.
Hon är så söt! PUSS på henne<3

När man väl är uppe och vaken kommer så småningom det där knorrandet i magen krypandes och det uppenbarar sig för mig att vi inte har någon frukost hemma... Hur ska jag lösa detta tro? Vi får se när jag rotar genom skafferiet lite^^

Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: