Good morning
2009-04-01 / 11:43:57

God morgon kära vänner :) Eller kanske skulle jag säga god förmiddag.
Idag börjar jag som sagt ett, ska till SATS innan skolan och prata lite om mitt medlemsskap där.
Tänkte lägga in lite bilder från igår också :)

Uggla
Vet inte om det syns så bra men det satt en uggla utanför fönstret hemma hos mamma och pappa :)
Jag har även fastän jag bott på landet sen jag var liten aldrig förr sett en uggla "live". Rätt häftigt :)

glass
Glassen som vi snodde på Vita Vargens jobb ;D mmmmums!

heart
Fanns såna här söta ätbara små hjärtan också^^ Denhär är till alla som tar åt sig;)
Ignorera att tänderna ser skitiga ut, blev så när ja ändrade kontrasten på bilden xD

Nu ska jag ta bussen till stan! Ha de bra! hejs!




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: