Hej igen
2009-04-20 / 12:30:57

Nu har jag lunch. Eller, egentligen har jag slutat och jag vill jättegärna åka hem men nu har jag bestämt mig för att stanna kvar i skolan och arbeta med historian så då tänker jag göra det. Lunchen var jätte äckliga pannbiffar alternativt ätbara chevapchichi (?) och jordsmakande potatis. Mmmm.. Som tur är har jag halstabletter kvar i väskan att ta bort smaken med efteråt.

Jag har bestämt mig för vilket ämne jag ska skriva om på uppsatsen nu.
Frågeställningen lyder: Vilka var orsakerna till Japans bombning av Pearl Harbour?
Jag tror det kan bli intressant eftersom jag inte är jätteinsatt i det där med Pearl Harbour. Jag har även tänkt se filmen för lite inspiration, även om vår djävulslärare och Prasse mobbar mig för det. Jag har ju inte sett filmen så varför inte göra det nu liksom?

När jag väl ger upp här hade jag tänkt ta mig ner på stan för att låna böcker på biblioteket till historian, men jag kom på att jag har mitt bibliotekskort hemma så där rök den tanken. Det blir nog en sväng till SATS och sola istället, om de tar emot ID istället för medlemskort som jag också glömt hemma. Oops! Ciao! ♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: