Helgresumé
2009-04-27 / 17:44:50

Hallå där bloggen!
Tänkte titta in och säga att jag överlevt helgen men bara inte haft tid till att skriva något.
Tänkte ta och dra helgen lite snabbt:)

Fredag följde Supersötasilversara med mig hem och pluggade. Vi lade oss runt halv två två nån gång. Jag var inte direkt jättetrött men ville komma upp i tid dage efter så jag satte på ett avsnitt scrubs och sen somnade jag gott^^

Lördag började med lite diskning och städning till kvällen. Sen bar det ut på balkongen för att äta glass med underbart goda chokladsåsen som Supersötasilversara gör :) Det var skugga där så när vi ätit upp tog vi med oss en filt och lade oss i solen och pluggade. Vid sex kom Jessi och vi gick och handlade mat till mig och Supersötasilversara. Ost och skinksallad blev det och vi fick alla tre en varsin klubba^^ Sen hämtade vi Anna, Jessica och Cecilia vid bussen och gick hem till mig för att titta på film och mysa :) Vi såg Step Up, Step Up 2 och I-SEE-YOU.com, skitbra filmer allihop! Erika var också med men hon kom ju lite sent ;D Vid två åkte alla hem utom Erika. Hon och jag satt uppe till nån gång runt fyra och spelade RE 5, sen gick vi och lade oss:)

Söndag klev jag upp och diskade och duschade, sen blev det plugga medan Erika satt vid datorn :) När Prasse kom hem åkte vi ut till Bönan för att lämna Magge som han hade med sig. På vägen stannade vi och blev bjudna på mat av Magge på Pizzeria Bella Italia tror jag det heter. De har iaf skitskumma hamburgerkombinationer med kyckling och jordnötssås och sånt xD Men gott vare! Jag och Erika tog två olika pizzor som vi delade på, en kebabpizza och en annan jag inte minns namnet på. Men gott vare! Efter lämning av Magge åkte vi till Maggan och hämtade upp lite saker och sen åkte vi hem och jag fortsatte pluggandet.


Blå blå himmel<3 Lördagens plugg med Sara, satt i bara BH och shorts, småkallt när det blåste men annars var det varmt^^

Grönt grönt gräs också<3

Liten Björkvin-fågel bakom Supersötasilvesaras axel^^

Pizzablandningen (nej, jag tycker inte om paprikan) Muuuuums! :D

Jessica:

Ja det var kul i lördags :D tack för att vi fick komma :). Och pizzan såg god ut med hehe



Skrivet den: 2009-04-27 klockan: 18:02:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: