Hitta liten panda!
2009-04-10 / 01:04:10

God morgon skulle man kunna säga, då klockan är efter tolv:)

Jag är fortfarande vaken för vet ni vad, jag har påsklov och pälskling är ledig imorn ;) Dessutom väntade vi på att GOF skulle ringa och titta över efter repningen men det verkar inte som om det kommer hänta.

Men nu till ""the bottom line". När jag var liten såg jag en jättesöt film om en liten panda som av någon anledning måste lämna sin panda-familj. I slutet kommer han tillbaka till familjen, måste klättra uppför ett stooort svårt vattenfall och slåss med något annat djur. Jag kom på den filmen nu och ingen verkar veta vad den heter eller hur man får tag i den! Nån som har en aning? Måste se den igen! Kärlek till filmen<3 PUSS!




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: