Inte så ensam längre
2009-04-22 / 22:25:24

Äntligen framåt niotiden kommer Prasse hem från jobbet. Han var tvungen att åka till Borlänge vid två för att det var lite panik där med en brytare och kom inte hem förrän då.

Själv har jag bara suttit och pluggat historia och som vanligt när jag gör det så blir jag så frustrerad över hur dålig vår historielärare är på att förklara saker. Vi läser om första och andra världskriget och han säger att vi inte behöver läsa om norden, ändå får vi sådana frågor på instuderingspapperet. Han säger att de två allianserna i första världskriget heter trippelalliansen och tripperentanten medan det i boken står Ententemakterna och Centralmakterna. Visst kan de heta båda men för guds skull säg det då! Riktigt trött på dethär nu.

Btw blev jag påmind idag om en riktigt beroendeframkallande sida.
www.coolstuff.se är en sida där man kan köpa riktigt knäppa och häftiga grejer. Kika in den vet ja;)

Imorgon är jag ledig men ska åka till skolan ändå för att plugga. Men först ska jag och Supersötasilversara ut på ett hemligt litet uppdrag ;)
God natt allihopa! Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: