Konstiga dräkter och förrymda fångar
2009-04-13 / 13:31:13

God eftermiddag!
Nyhemkommen från Valbo där vi kollade på saker till bilen och jag och Supersötasilversixten kollade jeans på BikBok men de hade inte fått in de jeansen hon ville ha så vi mötte upp grabbsen prasse och GOF igen.
Än en gång sitter man här och knarkar slemlösande för jag hostade som en galning i Valbo så folk trodde väl att jag var lepra-sjuk(?) eller något.

Inatt hade jag världens knepigaste dröm, eller det var ungefär som tre drömmar i ett. Jag drömde att jag var på nåt nöjesfält typ där vi fick gå in i små rum och prata om mediekommunikation för att visa vad vi lärt oss i skolan, därefter gick vi till olika dörrar där människor klädde ut oss med typ skumgummidräckter och folk satt på läktare och kollade på. Hur knäppt som helst. Sen helt plötsligt var jag i källaren på en betongbyggnad och vattnet till alla ledningar stängdes av. Överallt satt fångar instängda i celler men då vattnet stängdes av släpptes de fria och jag var tvungen att fly från byggnaden. Det var kaos utanför och folk snodde saker och hade sönder saker. Jag var totalt deppig och försökte supa ner mig men jag hittade aldrig nån öl som jag ville ha. Så ropar GOF på mig att Prasse grillar mat och att maten typ är klar.
Den sista drömmen hänger inte alls ihop med de innan och den är suddigast men den utspelar sig iaf på en fest, tror jag, och jag får typ en kille att bli kär i mig och tro att vi är ihop, vilket jag försöker dölja för alla som känner mig och Prasse. Denhär killer var dessutom JÄTTE klängig och hängde på mig hela tiden. grymt skum dröm xD

Nu ska jag ta och spela lite RE 5 med Prasse innan vi ska åka och äta hos hans farmor och farfar.
Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: