Lättnad!
2009-04-20 / 08:12:36

Puh!

Jag läste nyss en väns blogg och hon berättade om studiedagen de haft förra veckan. Jag trodde att de hade den på onsdagen, den dagen då vi bara har en lektion mellan 13.00 till 16.00 i projektarbete men tydligen inte. Enligt henne hade de den på fredagen, dagen med viktigast lektioner och den enda heldagen jag har under den här sista perioden.

Detta är självklart hur underbart som helst! Nu slipper jag ha ångest över att ha missat alldeles för mycket. Det enda jag missade förra veckan var tisdagens Rörlig Bild och onsdagens Projektarbete. Rätta mig om jag har fel? (Måndagen var alla lediga och torsdagar är vi alltid lediga) Grymt skönt att se att man inte missat alls så mycket som man trodde.

Nu känns det definitivt bättre att åka till skolan, även fast det fortfarande av någon anledning känns jobbigt. Ett skutt tillbaka till verkligheten från ligga-i-soffan-eller-sängen-och-slötitta-på-tv-landet kanske ;)

Tack Anna för ett upplyftande blogginlägg ;) Det vackra vädret kanske kan rädda mig med? Får hoppas! Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: