Magknip!
2009-04-04 / 12:57:34

Herregud vad jag är nervös nu! Känner mig jättestressad fastän allt är färdigpackat, men det känns som vanligt som om jag har glömt något vilket är sjuukt jobbigt. Men så länge vi har så att vi kommer ombord så borde ju allt va lugnt, ja menar ja behöver ju faktiskt inte särskilt mycket med mig egentligen:P

Om tio minuter ska jag ringa till Prasse som ska komma hem för att hämta mig, sen ska vi vidare till någon bankomat där jag ska ta ut pengar och till sist blir det att åka till bussarna, man måste vara ute i god tid så man inte kommer försent;)

Fint väder är det också och det ska ju vara beach-tema på båten så jag vet inte om jag kanske ska ta med mig mina solglasögon eller inte. Hm, jaa vi får se. Prasse och GOF kom förresten nu så jag slipper ringa. Japp snart är det till att åka då!

Berättar om resan sen! ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: