Negerbollar?
2009-04-02 / 10:56:38

God morgon! Vilken underbar ledig dag! Även om det inte är jättesoligt så är det ok.
Var hos GOF igår, jaa alltså Den Gode, Den Onde, Den Fule^^ Japp det är en och samma person, bara tre personer i en ;)
Ett dubbelnamn med ett bindesträck mellan, en person per stavelse, fiffigt va?
Jag gjorde ju negebollsdeg för nån dag sen, den tog jag med dit och gjorde klart rullningen i pärlsocker^^
Men hur är det då? Vad säger man? Negerboll? Chokladboll? Havreboll? Hur torftigt och smaklöst låter inte havreboll då? Och det finns ju inte tillräckligt med kakao i dem för att de ska få kallas chokladboll.. men det är ju rasistiskt att säga negerboll? Jag säger nej, jag säger negerboll för att det är så det alltid varit, för att de döptes  till det eftersom de är svarta, därav ordet neger. That's it, eller?Nån som tycker nåt annat?

Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på Greys Anatomy, jisses vad mycket som händer där xD Det är det avsnittet där allt fuckar ur, barn ska födas, nåns man ligger på operationsbordet, en läkare med handen på en bomb inuti en annan människa... tja kaos. Lite roligt^^ Men som vanligt tror jag att det löser sig... mitt i denna mening sprängdes bomben O.o oj, jag hade glömt att dethär avslutet slutade såhär... snopet...

Nu ska jag ta och packa ihop frukosten och sätta mig med lite skolarbete :) ha de bra!♥

SixtenStekpanna Supersötasilversara:

Negerboll heter det. Står ju så i en del kokböcker också!



Skrivet den: 2009-04-02 klockan: 13:43:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: