Nighty Night!
2009-04-25 / 00:43:36

Då blev det att ge upp pluggandet nu!
Nu är vi så trötta Supersötasilversara och jag att ögonen faller ner på oss så det blir att ta sig i säng snart.
Prasse sa att han skulle ringa tidigare men han har inte gjort det än så han kommer väl inte göra det heller kan jag tänka. Han har säkert glömt bort det vid dethär laget.
Det blev ingen promenad heller, det blev för snabbt mörkt och vi hade dessutom inte riktigt tid. Nog för att promenaden bara var min idé som jag inte delade med min pluggande vän men ändå. Hade det blivit tillfälle för något sånt hade jag ju gjort det :)


Sällan jag måste dumma mig så fort en kamera riktas mot mig :P
Ofrivilligt tvingas jag göra dessa groteska poser ;D


Supersötasilversaras snygga Björkvin T-shirt!


Nu blir det god natt för mig. Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: