Påskmiddag hos familjen Rydberg
2009-04-10 / 15:01:04

God morgon! Eller ska jag säga god långfredag? :)
Idag hade jag nog kunnat ligga kvar i sängen hur länge som helst. Men som tur var ringde Supersötasilversara och ryckte upp mig ur sängen. In i duschen och sen fixa i ordning sig, så kom hon hit och nu sitter vi och kollar på en såndär långfredagsfilm om jesus och allt detdär. Fast jag tror att just denhär filmen handlar om Maria Magdalena. Den är lite smått förvirrande och långfredagstråkig men samtidigt lite mysig på något vis.

Det känns inte heller som om det är långfredag här, vi har inte påskpyntat ett dugg. Men sen är vi ju mitt upp i flytt också, eller jaa snart iaf, så det kanske inte är så konstigt att vi inte vill dra in en massa nytt skräp som vi sen bara måste packa ner på en gång.

Snart bär det av till Hedesunda-Ålbo, mitt kära gamla barndomshem, för att hälsa på mor och far som dukat upp till påskmiddag för mig och Prasse. På vägen släpper vi av Supersötasilversara och förhoppningsvis får vi se henne senare ikväll igen :)

Nu ska jag packa ihop det sista innan vi åker.


Och med denhär söta bilden på en liten pömsig Nanda-panda säger jag Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: