Påskmiddag hos Maggan!
2009-04-12 / 03:00:11

Nej nu blir jag verkligen ledsen! Jag har suttit och laddat upp en hel bunt med mysiga foton från vår påskmiddag på hemsidan bilddagboken.se men nu verkar det som om fotona inte vill komma upp på sidan. Det känns ju verkligen värt att ha suttit med bilderna ett tag nu. Jaja, jag antar att sånt händer och att jag bara får se till att göra om det imorgon igen när jag är piggare.

Jag kom nyss hem från påskmiddagen hos Maggan, Prasses mamma, som var UNDERBART GOD och även grymt trevlig och rolig!! Det var mysigt trevligt folk och mumsig mat, plus lite snaps och visorna till ;D Senare mot kvällen blev det även Singstar vilket det gick sådär i. När kvällen tog slut vankade vi hem, jag, Prasse, Supersötasilversara, GOF och Magge hem till vår trygga och varma vrå för lite X-men och slemlösande. Ja, det slemlösande var ju bara för mig så att Prasse slipper höra mitt harklande hela natten.


Kvällens Party-outfit bestod av:
Vitt långt linne från JC
Svart linne från Wearit (lånat av Supersötasilversara)
Ros-halsband från Kicks
Strumpbyxor från var fan som helst där det går att köpa såna, typ överallt ;D

Nu ska jag nog ta och försöka mig på ett litet sovande. Fler bilder kommer kanske imorgon ;) Ciao!




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: