Plugg och flytt
2009-04-24 / 11:37:18

Hallå där bloggen!

Idag är en lång och tuff dag, enda heldagen i skolan mellan 09.00 och 16.00. Mitt slappa schema gör mig verkligen lat! Det känns dessutom lite tråkigt eftersom det är fredag och fint väder ute, skule tydligen bli varmt ute idag. Tyvärr kan jag inte heller njuta av solen när jag kommer hem eftersom jag har massor av pluggande att göra inför det enorma historia provet. Har jag tur kanske Supersötasilversara följer med mig hem efter skolan och sover över till på söndag:) yay^^ Dock blir det mycket plugg ändå, vi har ju samma prov.
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så att mina klasskompisar kan sluta och vi kan gå på lunch. Jag fick sluta min lektion tidigare. Jag har rörlig bild och de har fotografisk bild.

Jag har märkt att dethär kommer vara en riktigt jobbig och stressig period för mig. Nu har jag historiaprovet och dessutom måste vi vara ute ur lägenheten på onsdag har vi fått veta! På torsdag är det ju sista april så då ska vi ju ut till bönan och hinner ju inte direkt packa. Eftersom jag har en massa plugg i helgen och Prasse kommer vara på rollspel kommer vi inte kunna packa mer i helgen än Prasse gör idag när han är ledig. Mellantiden fram till fjärde då vi får nya lägenheten ska vi bo hos Maggan. Om inte detta vore nog har jag en massa rester från tidigare i skolan som jag måste hinna klart med, herregud vi kommer ju ha en massa studentgrejer också!
Oj,oj hur ska jag hinna med allt?

Ska plugga lite nu innan lunchen. Ciao!

J:

Missförstå mig rätt Bekka, men rollspelshelgen och tjejkvällen var lite väl dåligt planerad, om ni har mycket att göra, flytten + plugg.. Det skulle ha vart lättare om ni hade skjutit fram det :)



Skrivet den: 2009-04-26 klockan: 10:18:16
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: