Pluggis på findag
2009-04-24 / 20:44:58

God kväll!
Nu sitter man här och pluggar tillsammans med Supersötasilversara, men både hon och jag börjar känna oss lite oroliga i kropparna. Vi vill hitta på något kul, men vet inte vad och borde ju plugga, fastän det är väldigt tråkigt att plugga en helt fredagskväll. Vi får se, men en promenad senare vore ju lite mysigt iaf:)

Idag i skolan hade jag stora diskussioner om ekonomiska diagram med vår samhällslärare. Det var lite kul för vi har små kommunikationssvårigheter och jag som vanligt vägrar acceptera nåt jag inte förstår. Efter skolan åkte vi till stan och handlade godis till filmkvällen imorn och bröd. Sen åkte vi motvilligt hem för att plugga. Det var ju så fint väder!

Har btw varit på topphumör hela dagen idag, inget kan stoppa mig nu! ;D


Dagens Outfit:
Svart långt linne från Marwin ,JC
Svart löstsittande T-shirt från Eve, Carlings tror jag det är köpt på
Jeansleggins från BikBok
Till skolan hade jag ett par vita lågt klackade skor också

Nu ska jag fortsätta pluggandet. Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: