Rackarns katter!
2009-04-03 / 08:12:27

God morgon! Idag var det riktigt kämpigt att kliva upp, ville verkligen inte. Men jag fick ta tag i mig själv och tvinga upp mig ändå, sista dagen på veckan måste man ju kunna klara av.

Jag måste nog börjat få resfeber, jag åker på studentkryssning på lördag och inatt drömde jag att jag skulle åka någonstans långt bort. När jag väl satt på tåget upptäckte jag att jag inte hade någonting med mig mer än det jag hade på mig! Helt panikslagen försökte jag komma på något sätt jag kunde få mina saker på men utan framgång. Det är typ det enda jag kommer ihåg från drömmen.

Dessutom är mina katter små gangstrar som springer runt och har ner och förstör saker, ligger på bordet och softar fastän jag fem minuter innan jagade bort dem därifrån. Rackarns katter säger jag bara!

Nu blir det åka till skolan för att ha Rörlig Bild B och samhällskunskap. ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: