Resfeber
2009-04-03 / 20:15:39

Jag har nog fått resefeber för studentkryssningen imorgon. Jag vet inte varför jag blåser upp det till en jättestor grej men jag börjar bli nervös och drömde en jätteknäpp dröm inatt. I drömmen skulle jag åka tåg till något ställe långt bort från Gävle, typ Hultsfred och jag var ensam. Jag skulle möta några vänner typ halvvägs. När jag väl kliver på tåget och det börjar åka märker jag att jag inte har någonting med mig förutom det jag har på mig och har i fickorna. Jag fick panik och försökte komma på hur jag nu skulle göra, men sen vaknade jag. Riktigt jobbig dröm.

De blev för övrigt inte spagetti med köttfärssås i skolan utan fisk, jag tog lite smaklös sallad och en äcklig biff men sen övergick jag till youghurt. Jag tycker inte om fisk, därför får jag specialmat i skolan men hemma försöker jag lära mig äta det. Oturligt nog skulle vi då äta just fisk hemma. Tur som det är gick det att övertala min älskling till att äta donken istället^^ Jag är duktig jag ;)

Nu ska jag försöka dämpa min nervositet för imorn genom att titta på lite film^^ Ciao!♥

PS: ingen vill äta mina chokladbollar som jag nyss ställde fram :(

J:

Lämna lite åt mig så får du träffa någon som vill <3



Skrivet den: 2009-04-05 klockan: 10:51:52
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: