Cubus Goodie-bag
2009-04-23 / 23:37:22

Hallå allihopa!
Idag har varit en ganska händelserik dag så jag har inte hunnit med något bloggande tidigare. Efter nio imorse åkte jag iväg på mitt och Supersötasilversaras lilla hemliga uppdrag som jag berättade om igår.
Klockan tio öppnade en ny Cubus-butik i Valbo köpcentrum och jag och Sara var där på uppdrag att inhandla kläder med 25% rabatt och vara två av de 100 första som fick en goodie-bag^^ Mission completed! :) Därefter åt vi en liten lunch som hennes snälla mor bjöd på fastän det var hennes födelsedag. Grattis till henne!

Efter detta åkte jag till skolan för att plugga historia fastän jag är ledig. Min mentor gick förbi, stannade och backade tillbaka och sa: Men Rebecca, det är ju Torsdag idag! Vad gör du här?
Hehe, lät lite roligt;)
Vid fyra övningskörde jag med Maggan, vi åkte till hennes vänner som fyllt år och tog en fika. Efter att Prasse kommit dit när han slutat jobba åkte vi ut till Bönan för att kolla upp Magges hus som vi ska vara i på sista april. Det ska bli så mysigt! Till sist åkte vi hem och köpte med oss kebab eftersom ingen av oss orkade laga mat klockan åtta på kvällen. Men mums var det! :)


Goodie-bag:
Tidning Sofies Mode
Presentkort på Cubus 50 kronor
Två nagellack från depend
Tre parfymprover, Kate Moss Velvet Velour och Beckham Signature men och woman
Borste från Max Factor




Det blev ju lite shoppat också, fastän pengarna inte riktigt är på min sida just nu.
Två par jättemysiga mjukissockor, ett par svarta bikinitrosor som matchar min svarta bikiniöverdel, ett par hudfärgade nylonstrumpor och ett par jeansleggins med dragkedja och knapp i fram, bakficka och små hakar under fötterna som håller benen nere^^ Ungefär som på gallonbyxorna man hade ute när det var dåligt väder när man var liten, minns ni?

Nu ska jag ta och sova. Nattinatti!♥

SixtenStekpanna Supersötasilversara:

Då är det bara för oss att åka till Cubus och shoppa för presentkortet! Jag har 100 kronor nu för jag fick ena av mammas. ;)



Skrivet den: 2009-04-24 klockan: 08:16:15
J:

Haha, vad kul! :D



Skrivet den: 2009-04-26 klockan: 10:15:08
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: