Sådär lite ur kurs
2009-04-19 / 13:47:00

Ja jag har ju inte skrivit så mycket nu och jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstans.
Jag har varit sjuk och är fortfarande lite sjuk, men man kan ju inte dissa polarna om man känner sig så pass bra som jag ändå gör nu. Hostar och är täppt i näsan fortfarande men inte så mycket ont i halsen längre.
Därför åkte jag och Prasse till Base inflyttningsfest, Med tanke på hur pank vi är just nu så hade vi kommit tomhänta dit men... Nämnde jag vilka underbara vänner vi har? GOF hade varit snäll och bjudit på drickan till oss, snällt snällt :)
Sen fick vi välkomstshot och drink när vi kom dit och Söder och Markus kom med Tequila :D

Var en grymt rolig kväll med mycket skratt och kärlek :) Synd att det var många som var sjuka som inte kunde komma bara :(

Nu ska vi snart åka med Maggan ut till Bönan för en fika, mysigt värre:) Det blir nog jag som kör ut, mår ju prima idag så det ska nog gå bra :)

Ha det bra så länge! Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: