Sista gången
2009-04-29 / 16:14:55

Ja, då sitter man här på golvet i det vardagsrum där man spenderat otaliga timmar under det gågna året och skriver kanske det sista blogg inlägget som någonsin mer kommer skrivas i detta vardagsrum, lägenhet eller ens område. Ljudet från tangentknapprandet ekar i det tomma rummet och jag får nästan ont i öronen av akustiken när jag hostar. Klockan är fyra och jag har städat och packat hela dagen. Nu är det sista rycket. Bara torkning av vardagsrummet och dammsugning och torkning av hall och toalett kvar sen är det slut. Pojkarna är och åker med sista lasset grejer, resten kommer vi få med oss i händerna när vi lämnar lägenheten för gott. Jag får en smula ångest när jag tänker så. Det var annorlunda när jag flyttade hit eftersom mitt barndomshem i Hedesunda fortfarande finns kvar. Denhär lägenheten kommer vara någon annans. Ojoj jag är då inte van vid att flytta jag inte.

Nu ska jag ta och fortsätta. Men kanske efter ett avsnitt Scrubs? hm, har några på datan. Kanske ;) Ciao!♥

J:

Vad var huvudmeningen i blogginlägget då?



Skrivet den: 2009-04-29 klockan: 19:15:29
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: