Sjuk och halsont
2009-04-13 / 18:17:25

Ajajajajaj!

Jag har så sjukt ont i halsen nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, inte blir det bättre av att jag hostar hela tiden heller. ONT! Det är bara att fortsätta med mitt kära slemlösande och en massa te, just nu sitter jag, Prasse och GOF och väntar spänt på att te-påsarna ska verka i tekannan ;)

Jag har övningskört idag också, med maggans minibuss med automat, så det var lite annorlunda än lilla zusuki swiften som jag övningskört i tidigare. Jag körde till Maxi Ica och parkerade där, hela bilen innanför rutan, ändå klagade alla på hur jag parkerade och sa att jag tog upp fyra rutor, puttsan! Jag kan minsann parkera jag! :)
Därefter vidare till middan, det blev öl och snaps till och snapsen tog bort mitt halsont ett litet tag, tyvärr kom det tillbaka sen med full kraft :(

Nu sitter jag och väntar på att Vita Vargen ska komma över och spela RE 5 med mig eftersom GOF och Prasse är upptaget med annat.

Nu väntar tet! Ciao!♥

Anonym:

Stackars Bekka, hoppas det blir bättre och att du inte blir hemma! Inte långt kvar nu till studenten.



Skrivet den: 2009-04-13 klockan: 19:15:30
J:

Oj. Min kommentar över!



Skrivet den: 2009-04-13 klockan: 19:16:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: