Slödag idag
2009-04-03 / 11:35:21

God förmiddag kära vänner!
Idag är det verkligen en riktig slödag i skolan. De flesta treorna är antingen på UF-mässan eller troligen hemma och packar inför studentkryssningen imorgon (De flesta som inte har UF kan ju inte vara sjuka allihopa samtidigt...)
Därför sitter jag, Supersötasilversara, en elev till och en lärare i klassrummet, fler är vi inte och då är vi två klasser. Jag är den enda här inne som går Rörlig Bild, de andra är Fotografisk Bild:are ;)

Just nu sitter jag och skriver på ett manus men oturligt nog är dethär just den delen där jag behövt min manusskrivar-partner som mest, det är nämligen väldigt suddigt vad som ska skrivas vilket gör det hela lite krångligt för mig. Jag trodde att jag skulle hinna klart med manuset idag men det verkar inte nu som om jag kommer göra det.

Jag är hungrig också, lunchen är om en halvtimme men eftersom jag är så pass rastlös som jag är vill jag gå och äta redan nu. Är relativt ätbar mat i skolan idag, spagetti och köttfärssås, uppenbarligen ekologisk också. Man tycker ju att de kunde satsa mer pengar SODEXHO på att ha god näringsrik mat istället för ekologisk. Jag föredara faktiskt att kunna äta maten...

Efter lunchen blir det Samhällskunskap, men eftersom det antagligen bara kommer vara jag och Supersötasilversara där kommer vi få jobba med våra uppsatser och förhoppningsvis få hjälp av vår lärare. Kanske får vi sluta tidigare också, om vi har tur ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med manusskrivningen! Ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: