Temptation bag
2009-04-28 / 08:06:12

God morgon!
Nu sitter jag här bland lådorna i köket och äter frukost, macka och cappucino. Hittade nånstans i skåpet efter utrensningen såna här små portionspåsar med pulver cappuccino i^^ men det är gott ändå:)
Idag är det tyvärr mulet och sällan ser man solen sticka fram en liten stråle mellan molnen. Jag tror att det kan vara ganska kallt också. Men jag ska pallra mig upp på min cykel och cykla till skolan ändå, det regnar ju inte så då är det inte tillräckligt dåligt väder för att jag ska ta bussen. Jag har ju inte tid att gymma nu så då får jag röra mig så mycket jag kan såhär istället. Jag kommer dessutom ha en fet jävla godispåse i väskan som jag inte får ta av eftersom det är Jessicas som hon glömde här efter filmkvällen :( jobbigt värre. Jag blir ju så sugen!!!

Idag har jag Rörlig Bild B, nu börjar det närma sig till att vi ska börja filma, roligt men stressigt tyvärr. Sen ska jag cykla till stan, sola, cykla hem och börja packa igen. Tyvärr måste jag hitta nåt hål där också som jag kan plugga på, men det löser sig nog.

Nej nu ska jag tugga i mig frukosten och göra mig klar för avfärd. Ciao!♥

Jessica:

hehehe :)



Skrivet den: 2009-04-28 klockan: 21:10:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: