Urtömning av lägenheten
2009-04-28 / 22:03:03

Det blev inget plugg för mig idag så jag får försöka ta igen det dubbelt imorn. Eftersom min lärare är sjuk kommer jag nog stanna hemma och arbeta med projektet så då kommer jag ju få lite mer tid eftersom jag slipper ta mig till och från skolan och jag dessutom börjar klockan ett. Jag brukar vara så seg på att kliva upp så det hade inte hänt så mycket för mig innan ;)

Varför jag inte haft tid till plugget har ju varit på grund av att jag åkte till stan för att sola en sista gång innan mitt medlemsskap på SATS går ut, nu den sista, och när jag kom hem vid runt ett var det bara att börja packa saker. Sedan dess har jag bara gjort det och nu är nästan allt ute ur lägenheten. Det är väldigt tomt och det ekar nåt grymt! Nu har jag ont i fötterna och jag som duschade när jag kom hem är helt svart om fötterna eftersom det blev så skitigt när alla saker drogs fram för att packas ner i lådorna.


Dethär hade jag på mig efter jag kom hem. Var underbart skönt med klänning när man var ut^^


Blev en toffs i håret så jag slapp ha hår i hela ansiktet^^


Dethär är det enda vi har kvar i vardagsrummet


Väldans vad tomt det blev. EKO eko eko eko


Köket var också väldigt tomt

Imorgon flyttar vi in hos Maggan tills vi får vår lägenhet. Det blir mysigt, jag tycker jättemycket om att vara där :)
Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: