Pustar ut
2009-04-29 / 21:12:45

Klarflyttat för tillfället. Ja, vi gör ju bara ett mellanstopp hos maggan, sen vidare. Men vad som händer innan är en grymt mysig sista april ute i Bönan med de nära, kanske lite bad, grillning, kanske sola lite innan och kall bärs ;)
Jag kan inte längta mer tills imorn! Nu blir det lite plugg (om jag får tid till det efter allt vad som ska göras här, det är lite kaos) och Night Rider ikväll och så har jag övertalat prasse att se Scrubs med mig. Jag har verkligen fastnat vid den efter att ha kollat från början! Det är som en såpa fast komisk! :) Jag måste erkänna att jag är lite av en såpa nörd.


Dagens Outfit:
Svart linne från Marwin JC
Jeansväst från BikBok
Gamla avklippta jeans som jag inte kommer ihåg varifrån de är
Svarta benvärmare från peaces
Till det mina bruna stövlar och skinnjackan

Ciao!♥

Anonym:

Vad skönt att det mesta är klart, nu är det bara inflyttningen (-sfesten) kvar ;) Och jaa, jag längtar också tills imorgon though Base & jag kommer sent ): Pöss



Skrivet den: 2009-04-29 klockan: 21:39:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: