Välkommen vår!
2009-04-01 / 15:22:34

Åh så underbart skönt! Solen skiner idag och det är så varmt att man kan gå ute utan jacka!
Synd bara att det är lite blåsigt, vinder kyler lite, men jag menar nyss var det ju tonvis mer med snö än nu, när det mesta av marken tittar fram:)

Nu har jag kommit hem igen, var inte så länge i skolan då vi har projektarbete och jag åkte hem en stund efter vi haft genomgången. Jag jobbar så mycket bättre med mitt projekt hemma, kan inte koncentrera mig på det viset i skolan.
Tyvärr tar det lite lång tid att ta sig hem då det inte går några bussar direkt hem till mig, men det gör inget för snart flyttar jag ju ändå;)
Imorgon ska jag vara ledig men jag vet inte om vi måste gå på en föreläsning då eller om den var en annan torsdag så jag sprang runt på skolan och letade efter någon som visste något men ingen hade nån aning så jag får nog skriva ett litet mejl till läraren som sa det och fråga honom. Hoppas han svarar innan imorgon dådå.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta med mitt arbete så jag får något gjort här! Ha det bra!




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: