Valkyria
2009-04-11 / 00:11:30

God morgon!

Jo det är väl tekniskt sett morgon nu iaf, klockan är ju två minuter över tolv så :) Men då det är lördag imorgon är jag ju vaken. Fullt hus är det här också eftersom vi har Supersötasilversara, Magge, Erka, jag, Prasse och så kom T över också med glass och gjorde oss allihopa MYCKET glada :D

Så nu är man uppfylld av godis, chips, glass och läsk, men gott vare! Vi såg nyss filmen Valkyria med Scientologi-galningen Tom Cruise och vår kära älskade lesbiska transvestit Eddie Izzard i en liten roll. Det var mest på grund av Eddie jag såg filmen, den verkade tråkig och efter filmen var klar hade jag även märkt att den var rätt trist. Plus att man visste typ hur det skulle sluta eftersom man läser historia. Men jag antar att man ändå ska ha sett filmen på nåt vis.

Aja, imorgon är en stor dag, då blir det påskmys hos Maggan och kanske krogen senare mot kvällen, så jag ska ta och tvätta bort smink, borsta gaddarna och lägga mig snart, om jag inte tittar lite på Erka och Magge när de spelar Resident Evil 5 :) Nattinatti!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: