Veckans filmtips MÅSTE
2009-04-27 / 18:04:14

Efter helgen har jag ett par veckans måsten, tre filmer ni bara MÅSTE se! ;D


Step Up
En otroligt bra film som får den som tycker om dans och musik att bara vilja hoppa upp och dansa med! Riktigt sköna beats och jag kunde verkligen inte sitta still. Dessutom en söt kärlekshistoria;) Den handlar kort om en kille som är riktigt grym på street dance som ska lära sig dansa mer "sofistikerat".
SE DEN!


Step Up 2 The Streets
Precis som den första filmen har denhär riktigt sköna beats och du kan bara inte sitta still. Även denhär filmen har en liten söt inbakad kärlekshistoria. Denna gång är det omvänt, en tjej som ska lära "sofistikerade" dansare att dansa street dance. FETT GRYM!


I-SEE-YOU.com
Denhär komedin är helt galet rolig! Den handlar om en lite udda familj som plötsligt blir totalt panka. När sonen börjar sätta upp kameror i huset och lägger upp filmerna på nätet börjar det hända en hel del galna grejer.
YOU-SEE-IT.NU!! :D

Nu ska jag ta och laga mat så återkommer jag senare:P Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: