C'est un Partybuss
2009-08-30 / 10:12:07

God morgon!
Igår kom Erica hem till oss och hon, jag, Prasse och T mös ner oss framför tvn och käkade Tacos:)
Mmm mums på Tacos! :P Därefter drog vi ner en sväng på Cruisingen och tänkte inte alls vara där så länge. Efter en stund blev jag och Erica upphämtade av Partybussen med alla dess underbara människor och filurer, men vi skulle bara åka en stund. Jo tjena mittbena att vi gjorde^^ Det blev ute och åka halva natten och vi kom inte i säng förrän runt halv fyra! Dock i princip helt nyktra:) Ännu ett bevis på att man inte måste ha alkohol för att kunna festa och ha kul med andra fyllon ;D Det gäller helt enkelt att släppa loss lite :D Vi hittade på Karro och Anna utanför Hang Loose också så de fick åka också åka med:) Riktigt rolig kväll helt enkelt!
Synd bara att jag hört rykten om att Partybussen ska säljas.. Det känns riktigt tråkigt eftersom den oftast bjuder på de roligaste festerna. Jaja, det blir nog bra ändå tillslut^^

Idag var det upp vid nio och börja fixa och dona. Jag ska snart börja packa min resväska för här ska ut och resas! Eller jaa typ iaf^^ Idag bär det nämligen av till sthlm runt tolv och klockan 17.00 avgår vår båt. Vi ska på 48 timmars kryssning till Tallin vilket ska bli sjukt roligt! Vi får se om jag hinner med att blogga under resan^^

Ciao!♥

C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA:

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N



Skrivet den: 2009-08-31 klockan: 08:17:40
URL: http://citycats.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: