Crank 2: High Voltage
2009-08-02 / 00:26:55

Idag har det varit packa och handla inför roadtripen. Jag vet att jag inte berättat mycket om den men har helt enkelt inte haft orken att blogga om det. Får göra ett försök imorgon, annars kommer jag ha datorn med mig :)

Ikväll  blev det att se på Crank 2: High Voltage tillsammans med Prasse, Magge, T och Kjell:)
Btw har T varit borta i Finland i några veckor så roligt att han är tillbaka :)



Crank High Voltage är fortsättningen på den galna filmen om en förgiftad lönnmördare som måste hålla sig vid liv via adrenalinkickar. Han måste göra allt för att överleva. I andra filmen har de tagit temat till en ännu mer extrem nivå. Denna gång vaknar samma kille, Chev Chelios (Jason Statham), upp på operationsbordet där han fått ett nytt hjärta... ett syntetiskt hjärta. Han flyr, men upptäcker snart att batteriet i hjärtat börjar ta slut. Därav börjar galenskaperna igen och han upptäcker att elchockar håller honom vid liv. Uppenbarligen har han en stor förtjusning för högspänning genom filmen... ;)

Helt hysterisk film, rolig, fartfylld och mycket action. Glöm heller inte de galna sakerna han måste göra för att överleva! Dessutom har filmen väldigt annorlunda kameravinklar som ger filmen en otrolig charm. Jag älskar det!
Se den! Se den! Se den!

J:

1:an var helt klart bättre än denna tycker jag xD Han gjorde helt för galna och orealistiska saker i denna film som till och med jag tänkte "what the fuck, detta kan inte hända", dock har den charmen kvar, men inte lika mycket.



Skrivet den: 2009-08-02 klockan: 12:49:46
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: