Design
2009-08-27 / 00:14:00

Angående min nya design måste jag avsäga mig det mesta av utformningen till mina fina vän Sara som skapat den^^
Har glömt att nämna det här på bloggen:P Med min brist på kreativitet på senaste tiden är det tur att jag har vänner som kan hjälpa mig! ;D

Tack Supersötasilversara<3

Supersötasilversara:

Vassego :D



Skrivet den: 2009-08-27 klockan: 08:36:54
Madeleine:

Hej! Du hade ställt en kommentar om mitt blogginlägg på Erica's blogg.. Nu går jag in på din blogg och kommenterar här också.. :) Angående din nya design, jag vet inte om det där Eiffeltornet hör till den eller inte eftersom jag aldrig har varit inne här förut, men jag tycker att det verkar var väldigt bissart och störande för de som läser din blogg. Och du, är inte super-söta-silver-sara den där gamla programledaren för Bolibompa..? Jeje..



Skrivet den: 2009-08-28 klockan: 13:38:51
Bekka:

Till Madeleine: Eiffeltornet hör inte direkt till min design, det är en länkad symbol som man kan klicka på om man vill följa bloggen med Bloglovin. De andra knapparna var väldigt fula, därför valde jag att ha Eiffeltornet istället :) Det fanns en programledare som hette något liknande men jag tror att hon hette Super-starka-silver-sara istället :)



Skrivet den: 2009-08-29 klockan: 15:37:54
URL: http://iamyourbaby.blogg.se/
Supersötasilversixten/Supersötasilversara:

Precis. Hon hette inte Super-söta-silver-Sara utan Super-starka-silver-Sara och sedan var det faktiskt Stål-Henrik med där.



Kommer du på något Bekkiz så kan man göra egna knappar till bloglovin if you want. :)



Skrivet den: 2009-09-08 klockan: 15:10:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: